kunden
Discantus kammerkor ble stiftet i 2006. Hans aktivitet fokuserer på promotering av kammermusikk, med spesielt fokus på kasjubisk musikk. Siden begynnelsen av sin eksistens har bandet gjennom mange konserter blitt en viktig animatør av musikalsk liv i lokalsamfunnet. For tiden opptrer koret regelmessig både i landet og i utlandet. Discantus har deltatt i nasjonale og internasjonale festivaler og konkurranser, vunnet priser og anerkjennelse.
oppgave
I 2016, i anledning 10-årsjubileet for korets eksistens, ble det utviklet en ny visuell identitet basert på ensemblets særegne trekk. Discantus er et kasjubisk kor som kombinerer folkesanger med klassisk musikk i sitt repertoar. Den nye identifikasjonen hadde som mål å appellere både til det tradisjonelle repertoaret og folkloren til kasjubisk så vel som til korets ungdommelige og moderne karakter. Som en del av rebranding ble det designet en ny logo og en komplett visuell identifikasjon ble utviklet sammen med en skiltbok, inkludert et sett med maler for reklame- og kontormateriell.